Cape Town here I come!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Carlijn Veld - WaarBenJij.nu Cape Town here I come!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Carlijn Veld - WaarBenJij.nu

Cape Town here I come!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

14 December 2006 | Nederland, Maastricht

Het is nu zeker! 12 februarie zit ik indezelfde tijdszone aan de andere kant van de wereld lekker in de zon! Vandaag is medegedeeld dat ik mijn stage mag gaan lopen in het Vineyard hotel in Kaapstad!Het liefst zou ik gelijk het vliegtuig pakken maar eerst moet er nog het een en ander geregeld worden! (verzekering,visum aanvragen,verklaring van goed gedrag aanvragen wat 4 weken duurt, prikken halen bij de GGD, telefoonabbonnement opzeggen,auto regelen,IB bellen, eindelijk een keer een creditkaart aanvragen, ticket boeken, verhuizen, 20 kilo uitzoeken die ik mee wil nemen etc etc)
Wat wel even wennen wordt is dat ik een 6 daagse werkweek heb maar dat komt vast goed!Ik heb er heel erg veel zin in!
Op deze site zal ik proberen om regelmatig mijn grote avonturen te zetten zodat jullie allemaal een beetje kunnen lezen wat ik daar uitspook en dat jullie mij berichtjes kunnen sturen!

  • 14 December 2006 - 17:01

    Ien:

    Lieve lijn, WAT ONTZETTEND STOER. heel erg veel plezier en ben wel een btje jaloers hoor. gaat het goed met je verder, behalve deze fantastische trip naar kaapstad??
    tot snel en een kus

  • 14 December 2006 - 19:20

    Sandra:

    Hey lieve lijn,
    Wat super dat het nu zeker is!! Ben heel benieuwd naar al je foto's en verhalen!
    Enne niet te veel gebruik maken van je creditkaart......
    Ik ga je missen!
    Dikke kus, Sandra

  • 14 December 2006 - 19:51

    Migal:

    lieve lijn, je gaat het fantastisch hebben, ben ook echt vershrikkelijk jaloers op je, kon ik maar terug....ga je wel een bezoekje doen aan stekkenbosch voor me? Dikke kus en tot heel snel!

  • 14 December 2006 - 19:52

    Migal:

    Stellenbosch he :)

  • 15 December 2006 - 04:18

    Eva:

    He Carlijn,super gaaf dat je richting het Zuid-Afrikaanse gaat!Hier in China gaat het verder allemaal prima,maar tis nu toch stiekem wel een beetje genoeg geweest...Volgende week komen papa en Maarten,echt HEERLIJK even genieten!Nou,succes met alle voorbereidingen en ga ervan genieten!Liefs,Eva

  • 15 December 2006 - 06:36

    Steev:

    lijkt me leuk om je nog een x te zienxxx

  • 15 December 2006 - 08:47

    Jut:

    Lijn ik ben jaloers, ik wil ook weer!!!!!!kus

  • 15 December 2006 - 09:07

    Nadine:

    Hola chica!Jaaaaaaaaaaaa, wat cool!!!!!
    I am happy for you! echt zo gaaf. hehe ben ook echt stik jaloers. Hier moet zeker op gedronken worden. ik kom nog naar maastricht! dus ik bel je snel. dikke x

  • 15 December 2006 - 09:32

    Nadine:

    hola chica! Jaaaaaaaaaaaaa!!! wat cool. I am happy for you! echt fantastisch dat je gaat. hehe.. ben echt stik jaloers. Maar hier moet zeker op gedronken worden. Ik kom nog snel een keer naar maastricht, dus ik bel je snel. dikke x

  • 15 December 2006 - 09:34

    Nadine:

    Ik dacht dat mijn bericht er niet opstond, vandaar 2x. sorry!
    xxxxxx

  • 15 December 2006 - 18:08

    Liberte:

    Wat goed: ik zal je verhalen volgen! Leuk!!

  • 15 December 2006 - 18:14

    Piek:

    Ja, nou die verklaring van goed gedrag nog ;)

  • 17 December 2006 - 20:12

    Babs:

    Zal er vast niet zo leuk zijn als in Antwerpen :) maar geniet meissie je hebt het verdient kus kus

  • 18 December 2006 - 18:20

    Lisette:

    he Carlijn!
    super leuk!! :) en 12 februari is echt al bíjna hoor! wordt je 'things to do before leaving' al wat korter?
    ben benieuwd naar je verhaaltjes!
    x lisette

  • 19 December 2006 - 10:11

    Jochem:

    Dag Carlijn!
    Wat een geweldig nieuws te lezen dat je je stage mag gaan lopen in Kaapstad. Ben benieuwd hoe ver je al bent in het regelen van alle dingetjes hier thuis. Ik wens je in ieder geval héél veel plezier alvast, post je ook een paar leuke fotos gedurende die tijd?
    Liefs,
    Jochem

  • 03 Januari 2007 - 13:14

    Lieke:

    Heej Carlijn,
    Super dat je ook zo'n leuke site hebt aangemaakt! Kan ik je straks mailen of ik met je oude teampje van MHC heb gewonnen! Nog twee weekjes en dan kom ik weer naar Maastricht... kunnen we nog even bijkletsen voordat je weg bent! Alvast veel succes met alle voorbereidingen!
    Tot gauw!

  • 08 Februari 2007 - 11:43

    Ike:

    Hi Carlijn, je zit nu lekker in t vliegtuig, maar geniet er alvast van! Ik ga je site regelmatig bezoeken om te kijken wat je daar allemaal meemaakt! Veel succes chickie!
    Kus!

  • 08 Februari 2007 - 14:23

    Marit:

    Heel veel plezier daar! Ik zal je avonturen via deze site blijven volgen! Groetjes, Marit

  • 11 Februari 2007 - 22:30

    Reneetje:

    Lieverd!!
    Je zit nu waarschijnlijk in t vliegtuig...Spannend!!
    Echt super jammer dat ik je niet meer gezien heb!! Moeten we elkaar weer een half jaar missen! Ik ga in ieder geval alles bijhouden en vaak naar je foto's kijken zodat je toch nog een beetje hier bent!! Dag lief, we mailen.
    xxxx

  • 19 Februari 2007 - 14:45

    Lisette:

    he carlijn!
    hoe is je eerste weekje bevallen?!? aan het weer zal het wel niet liggen lijkt me ;) moet je lange dagen maken in het hotel?
    nou, kom maar op met die verhalen! :) veel plezier!!
    x lisette

  • 25 Februari 2007 - 21:32

    Nick:

    Hallo Carlijn,

    Je zult me niet kennen maar ben eens rond aan het kijken wat de mensen allemaal beleven in Kaapstad. Ik kom 6 maart aan in Kaapstad! Maak er een leuke tijd van!

    Groet,

    Nick

    www.nickinzuidafrika.waarbenjij.nu

  • 01 April 2007 - 18:37

    Tubbes:

    ey peerrrr en carrlijn, hoe is het daar?? ik denk zal eens een keer een berichtje sturen... en hebben jullie mij gemist??? haha ik jullie niet zo.. hehe nee hoor, peer jonge, ik moest van pa zeggen dat je wat van je moest laten horen... hij maakt zich een beetje zorgen om je... hij is dan ook de enige... haha nee valt allemaal wel mee... hier gaat alles z'n gangetje, ik ben druk met opwerking voor oktober... opzich wel leuk, maar echt ernstig druk...
    dit weekend aan mijn kamer gewerkt, het is bijna klaar... nu nog een flink slot erop als ik in oktober weg ben... hahaha
    en hoe is het daar?? alles nogsteeds na wens???
    en peer, voeg me toe op msn, of zit je niet zo vaak achter de computer.. ik hoor wel wat van jullie...

    gegroet,
    tubbes

    toby_montana@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2008

Laars werpen en Sauna zitten

31 Augustus 2008

Week 1 in Helsinki

18 Augustus 2008

Uitwisseling

21 Februari 2007

Ik zou hier best kunnen wonen!

14 December 2006

Cape Town here I come!!!
Carlijn

Actief sinds 08 Nov. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 8903

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: