Uitwisseling - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Carlijn Veld - WaarBenJij.nu Uitwisseling - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Carlijn Veld - WaarBenJij.nu

Uitwisseling

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

18 Augustus 2008 | Finland, Helsinki

Lieve mensen,

Volgende week maandag om 11.00 uur vertrek ik dan naar Helsinki in Finland voor de laatste drie maanden van mijn opleiding (geloof het of niet, maar over drie maanden heb ik dan inderdaad mijn bachelor..).

Iedereen van jullie weet dat ik niet erg goed ben in het up to date houden van deze site, maar toch ga ik het wederom proberen.

Ik wens iedereen nog een hele fijne vakantie (voor de genen die nog vakantie hebben) en een fijne intro!

Mocht er iemand binnen drie maanden toch ineens hoognodig behoefte hebben aan een weekendje weg dan hoor ik het graag!

Liefs Carlijn

• 18 Augustus 2008 - 12:21

Piek:

Whoehoe de eerste!
    We gaan je missen lijn! Bel je van de week nog even

x

• 18 Augustus 2008 - 14:34

Det:

Gelukkig zie ik je morgen nog, gezellig!
    kus

• 19 Augustus 2008 - 18:09

Laurens:

helsinki, wel weer goed voor elkaar.. waarom 3 maanden eigenlijk? stage is toch 5 maandjes... Ik moet nog wel 2 jaar denk ik.. veel succes. x

• 21 Augustus 2008 - 07:05

Maartje:

Hey!

Heel veel plezier daar in het noorden! Ik ben heel benieuwd hoe het daar is! Heb je nog contact gezocht met onze hoogblonde foyergenotes?
    Jammer dat we elkaar maar een keer hebben gezien tijdens je verblijf in Amsterdam. Of kom je hierna weer terug naar de mooiste stad van Nederland?haha

Nou, geniet er van!

Dikke kus,

Maartje

• 24 Augustus 2008 - 16:18

Nadine:

Whaa.. morgen ga je al! Heel spannend! Ik zal eens kijken of ik langs kan komen. Wel zo leuk en anders ben je natuurlijk na Finland altijd welkom in Durham! xxx

• 24 Augustus 2008 - 16:18

• 21 September 2008 - 20:09

Nadine:

hi lijn, hoe is het met je? heb je nog leuke verhalen voor ons? ik vertrek over een week. ik bel je zeker als ik ben aangekomen voor verslag. xxx

• 13 Oktober 2008 - 22:47

Nadine:

Hi lijn, hoe is het daar... ik denk te leuk en te druk om een verhaaltje te posten. Moet zeggen dat ik mijn site ook redelijk aan 't verwaarlozen ben! Ik probeerde je sms te sturen,maar 't kwam als mislukt terug. idg... 28 jan tot 1 feb komt mij heel goed uit. Jaaa.. echt zo gezellig. ik zeg... BOEKEN MAAR!!! Dikke x